1. Všeobecná ustanovení
2. Uzavření kupní smlouvy
3. Zrušení objednávky
4. Platební podmínky
5. Splatnost kupní ceny
6. Dodací podmínky
7. Převzetí zboží
8. Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
9. Záruka a jak reklamovat zboží?
10. Stížnosti
11. Ochrana osobních údajů
12. Cookies
13. Ochrana autorských práv
14. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku
15. Odmítnutí odpovědnosti
16. Postoupení a započtení pohledávek
17. Řešení sporů
18. Doručování
19. Závěrečná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím eshopu „superkancl.cz“ umístěného na webovém rozhraní https://superkancl.cz/ (dále jen „webové rozhraní“) mezi naší společností
LENTOSIA s.r.o., se sídlem Jeremiášova 2722/2a, Stodůlky, 155 00 Praha 5, IČ: 03761169, DIČ: CZ03761169,
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 237328.
Adresa pro doručování: LENTOSIA s.r.o. / Superkancl, Okružní 834/29a, 638 00 Brno.
Kontaktní e-mail: info@superkancl.cz
Bankovní spojení pro platby v CZK,: Fio banka, a.s., číslo účtu: 2800748163 / 2010.
jako prodávajícím (dále jen „superkancl“ nebo prodávající)
a Vámi jako kupujícím
1. Všeobecná ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) shora jmenovaného prodávajícího (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou osobou (dále jen „kupující“), včetně internetového obchodu prodávajícího umístěného na URL adrese uvedené v záhlaví, a to prostřednictvím webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením kupní smlouvy seznámil s těmito obchodními podmínkami, reklamačním řádem a zásadami zpracování osobních údajů a že s nimi bez výhrad souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.
Tyto obchodní podmínky jsou dále v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele v aktuálním znění a v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „nařízení GDPR“).
Kupujícím dle těchto VOP je buď a.) fyzická osoba (dále jen „spotřebitel“), nebo b.) podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba (dále jen „podnikatel“).
Spotřebitel je každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.
Podnikatel je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Pro účely ochrany spotřebitele a pro účely § 1963 občanského zákoníku, se za podnikatele považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Uvede-li kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že je ve smluvním vztahu s prodávajícím považován za podnikatele.
Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel.
2. Uzavření kupní smlouvy
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu nepředstavují závazné návrhy ze strany prodejce, ale slouží k uskutečnění závazného návrhu ze strany kupujícího.
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží včetně cen. Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH a všech poplatků. Rozhodující jsou údaje o zboží včetně kupní ceny v okamžiku vytvoření objednávky kupujícím. Vyobrazené doplňky a příslušenství nejsou součástí zakoupeného zboží, pokud není v popisu zboží uvedeno jinak. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o způsobu a termínu dodání zboží. Informace o nákladech spojených s dodáním zboží platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
Závaznou nabídku nákupu může kupující učinit prostřednictvím online systému nákupního košíku ve webovém rozhraní obchodu. Na uzavření kupní smlouvy (dále jen „objednávky“) má na výběr několik platebních možností. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje.
Klepnutím na tlačítko „Potvrďte nákup“ na dokončení objednávkového procesu podává právně závazný návrh na uzavření kupní smlouvy. Přijetí objednávky je kupujícímu zasláno na e-mail uvedený v objednávce. Předmětem smlouvy je prodej zboží.
Objednávku můžete podat i e-mailem na: info@superkancl.cz. Objednávka musí obsahovat zejména přesné označení objednávaného zboží (případně číselné označení zboží), počet kusů, zvolený způsob platby a Vaše kontaktní údaje (dodací a případně fakturační).
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká přijetím objednávky ze strany prodávajícího (akceptací). Přijetí objednávky je kupujícímu zasláno na e-mail uvedený v objednávce.
Dodatečné změny v již uskutečněné objednávce ze strany kupujícího musí být provedeny písemně prostřednictvím e-mailu, takové změny a doplňky jsou však účinné vůči prodávajícímu až po odsouhlasení prodávajícím.
Předmětem smlouvy ani součástí kupní ceny není výnos ani montáž zboží, není – li výslovně sjednáno jinak.
Prodávající si vyhrazuje právo na drobné technické změny prodávaného zboží.
Kupující bere na vědomí, že barvy a rozměry zboží mohou vykazovat drobné odchylky proti údajům uváděným prodávajícím.
V případě, že kupující zboží kupuje v souvislosti s předmětem své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání platí všechna následující ustanovení tohoto článku.
Nedojde-li k jednoznačné dohodě o čase plnění, je prodávající oprávněn plnit kdykoliv. Stejné platí i v případě, že dohoda o čase plnění není úplná.
Nedojde-li k jednoznačné dohodě o ceně nebo způsobu jejího určení, platí, že cena je sjednána jako cena, za kterou se dodává obvykle totožné nebo srovnatelné zboží v době a místě uzavření smlouvy. Stejné platí i v případě, že dohoda o ceně není úplná.
Nedojde-li k jednoznačné dohodě o způsobu plnění, záleží způsob plnění na prodávajícím. Stejné platí i v případě, že dohoda u způsobu plnění není úplná.
Dodržení termínu plnění je závislé na řádné a včasné součinnosti kupujícího. V případě, že bude kupující v prodlení s poskytnutím nutné součinnosti, prodlužuje se sjednaný či určený termín plnění o dobu, po kterou je kupující v prodlení s poskytnutím nutné součinnosti prodávajícím.
Kupující bere na vědomí, že si prodávající vyhrazuje právo až do okamžiku dodání zboží kupujícímu od kupní smlouvy nebo její části jednostranně odstoupit, pokud:
-
se již zboží nevyrábí;
-
se již zboží nedodává a není ho možné ani nahradit jiným modelem;
-
se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží;
-
se u zboží na internetových stránkách prodávajícího zobrazuje zjevně mylná cena.
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme Vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči Vám účinné okamžikem, kdy je Vám doručeno.
V případě, že kupující zaplatil již část kupní ceny nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka vrácena zpět.
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Prodávající vystaví daňový doklad – fakturu v souladu s podmínkami stanovenými zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v účinném znění, ve lhůtě do 15 dnů ode dne dodání zboží a zašle jej kupujícímu v elektronické podobě, s čímž kupující souhlasí.
Jako záruční list slouží daňový doklad, který prodávající zaslal kupujícímu v souladu s odstavcem výše.
3. Zrušení objednávky
Před expedicí objednávky, může kupující požádat o její zrušení. To musí učinit písemně zasláním e-mailu na: info@superkancl.cz, nebo vytvořením tiketu pomocí zákaznického centra na superkancl.cz. V případě doručení do 11:00 hod. bude objednávka zrušena. Pokud bude objednávka již zaplacena, bude kupní cena vrácena.
V případě, že je objednávka již odeslána (expedována), tak ji nelze zrušit. Proto je nutné doručení u přepravce z vaší strany odmítnout. Po obdržení zboží zpět na sklad, bude objednávka zrušena a v případě zaplacení, bude kupní cena vrácena, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud se s kupujícím nedohodl jinak.
4. Platební podmínky
Kupní cenu můžete uhradit následujícími způsoby:
-
na dobírku – platba při převzetí zboží. Při doručení zaplatíte kurýrovi v hotovosti nebo platební kartou. Platba na dobírku je zpoplatněna částkou 19 Kč;
-
platební kartou – online předem. Bezhotovostně před dodáním zboží platební kartou. Platební metoda je zdarma;
-
platba na fakturu – převodem z účtu. Bezhotovostně převodem na náš bankovní účet. Pokud je zákazník podnikatel (OSVČ) nebo právnická osoba je vystavena faktura se lhůtou splatnosti 14 dnů. Bude Vám zaslána e-mailem po expedici zboží. Dále jsme oprávněni požádat Vás o uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije). V případě, že je zákazník spotřebitel bude na e-mail zaslána zálohová faktura. Expedice zboží následuje až po připsání platby na náš účet. V případě nezaplacení v termínu lze považovat objednávku za zrušenou. Platební metoda je zdarma;
-
expresní platba převodem z účtu. Bezhotovostně před dodáním zboží platebním příkazem. Platební metoda je zdarma;
-
prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou – platební metody „Twisto – odložená platba“ na základě postoupení pohledávky na úhradu celkové kupní ceny s prodlouženou splatností na společnost Twisto, a to za podmínek uvedených ve všeobecných obchodních podmínkách Twisto. Platba „Twisto Pay“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČ: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto Pay faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve: všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby Twisto Pay.
Kupující volbou služby Twisto prohlašuje, že je svéprávný a starší 18 let a zároveň si je vědom toho, že služba platba “Twisto” je určena pouze osobám splňujícím uvedené požadavky. V případě, že Kupující využije službu „Twisto Pay“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto Pay“. Kupující bere na vědomí, že v případě využití služby “Twisto” je tato objednávka závazná a neslouží jako rezervace zboží či služeb. Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto Pay v nákupním košíku prodávajícího a po následném schválení platby Twistem, akceptuje všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby Twisto Pay. Kupující bere na vědomí, že prodávající není účastníkem smluvních vztahů mezi kupujícím a společností Twisto. Prodávající nenese odpovědnost za splnění povinností ze zprostředkovatelské smlouvy ani nenese odpovědnost za případnou škodu vzniklou kupujícímu v souvislosti se zprostředkovatelskou smlouvu; -
platba přes Google Pay. Bezhotovostně před dodáním zboží prostřednictvím Google Pay. Platební metoda je zdarma;
-
platba přes Apple Pay. Bezhotovostně před dodáním zboží prostřednictvím Apple Pay. Platební metoda je zdarma;
-
platba přes PayPal. Bezhotovostně před dodáním zboží prostřednictvím platební brány PayPal. Platební metoda je zdarma.
Některé způsoby platby (zejména dobírka) mohou být dále zpoplatněny. V objednávce bude vždy uvedena konečná cena včetně všech poplatků.
5. Splatnost kupní ceny
Kupní cena je splatná v českých korunách (Kč).
V případě platby dobírkou je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby před dodáním zboží platební kartou je cena splatná do 7 dnů od přijetí objednávky. V případě bezhotovostní platby převodem na náš bankovní účet je cena splatná dle termínu uvedeném na faktuře. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě prodlení kupujícího s takovou úhradou kupní ceny je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
V případě, že je kupující spotřebitel bude na e-mail uvedený v objednávce zaslána zálohová faktura.
Zálohu na kupní cenu můžeme požadovat především u objednávek s celkovou cenou nad 50.000 Kč.
Dále jsme oprávněni požádat Vás o uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).
Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny.
6. Dodací podmínky
Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu platby. Doprava je zdarma.
Zboží doručuje přepravní služba na adresu uvedenou zákazníkem. Pro dodání je rozhodující dodací adresa uvedená v objednávce, pokud se následně prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Zboží, které je skladem, zpravidla předáme dopravci do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo při bezhotovostní platbě převodem na účet), případně od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě před dodáním zboží platební kartou).
Zboží, které je na výrobu, expedujeme jakmile je to možné, nejpozději však do 30 pracovních dnů. Termín dodání je vždy uvedený u produktu v jeho popisu.
O odeslání bude kupující informován prostřednictvím sms zprávy a e-mailu.
Je-li prodávající v prodlení s odevzdáním věci, může kupující od smlouvy odstoupit, nesplní-li prodávající svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu kupující poskytl. Kupující může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že prodávající odmítl plnit nebo je plnění v určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosti při uzavření smlouvy anebo kupující sdělil prodávajícímu před uzavřením smlouvy, že je dodání v určitý čas nezbytné; § 1980 se nepoužije. Prodávající vrátí bez zbytečného odkladu po odstoupení od smlouvy kupujícímu všechna peněžitá plnění, která kupující podle smlouvy uhradil.
Zboží prodávající dodává pouze v rámci území České republiky.
Podrobnější informace naleznete na stránce dodací a platební podmínky.
7. Převzetí zboží
Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží. Pokud při dodání zboží dopravcem zjistí poškození zásilky, doporučuje se pro takovou reklamaci kupujícímu následující postup. Kupující uvede vady jako výhradu do přepravního listu dopravce. O této zkutečnosti informuje prodávajícího, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla kupujícímu zásilka doručena. Kupující současně zašle fotodokumentaci poškozeného obalu nebo zboží. Na pozdější reklamace z důvodu poškození obalu nebude brán zřetel.
Kupujícímu je zboží doručeno v okamžiku, kdy ji kupujícímu nebo jím určené osobě předá dopravce.
Zboží je doručeno na dodací adresu uvedenou v objednávce k prvním vchodovým dveřím či k venkovní bráně, nikoliv dále. Zboží je možno takto doručit pouze pokud to místní podmínky na pozemních komunikacích dovolují. Prodávající neposkytuje výnos zboží, není-li výslovně dohodnuto jinak. V některých případech může být při vykládce vyžadovaná fyzická součinnost kupujícího, zejména, avšak nikoliv pouze v případě, kdy se vozidlo dopravující zboží nemůže přiblížit blíže než 10 metrů od prvních domovních dveří.
8. Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
Kupující, který je spotřebitelem, má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Zkontrolujte si prosím datum převzetí zboží.
V případě odstoupení od kupní smlouvy dle tohoto článku se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím vráceno do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu.
Peněžní prostředky přijaté od kupujícího vrátí prodávající do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud se s kupujícím nedohodl jinak.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal, podle toho, co nastane dříve.
Náklady na dopravné zboží ze strany kupujícího při odstoupení od smlouvy si kupující hradí sám a není oprávněn požadovat jejich vrácení od prodávajícího, a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující bere na vědomí, že nárok na úhradu škody vzniklé na zboží ze strany kupujícího (neúplné, poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované zboží) je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Podrobnější informace o právu na odstoupení od smlouvy a jak postupovat při vrácení zboží naleznete na stránce odstoupení od smlouvy.
9. Záruka a jak reklamovat zboží?
Reklamační řád je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek prodávajícího a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží zakoupeného od naší společnosti. Všechny položky nabízí prodejce jako nové a mají zákonnou záruku 2 roky. V případě delší záruky je tato informace uvedena u každého produktu v jeho popisu.
Jako záruční list slouží doklad o zakoupení (faktura). Na ní jsou uvedeny údaje potřebné k uplatnění záruky např. kód zboží (SKU), název zboží, cena, množství a délka záruky.
Více informací o vašich právech a povinnostech a jak postupovat při reklamaci zboží naleznete na stránce reklamační řád
10. Stížnosti
Záleží nám na tom, abyste byli s nákupem u nás spokojeni. Může se ale stát, že se nám občas něco nepovede. V takovém případě může kupující podat stížnost prostřednictvím e-mailu: reklamace@superkancl.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
11. Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů patří mezi jednu z našich priorit. Rádi bychom vás ujistili, že s vašimi údaji zacházíme s maximální péčí a v souladu se všemi povinnostmi, které vyplývají z platných právních předpisů. Zejména nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a volném pohybu těchto údajů.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. V případě nepřesností je povinen bez zbytečného odkladu informovat správce o změně svých osobních údajů.
V případě otázek týkajících se ochrany osobních údajů a jak je spravujeme nás můžete kontaktovat na e-mail: soukromi@lentosia.cz
Na dotazy budeme reagovat do 30 dnů. Jakékoliv osobní údaje, které nám poskytnete v souvislosti s vaší žádostí o informace, budou použity pouze v souladu s naším prohlášením o ochraně osobních údajů.
Další informace o ochraně osobních údajů a jak je používáme naleznete na stránce ochrana osobních údajů.
12. Cookies
Když poprvé navštívíte náš web, ukážeme vám vyskakovací okno s vysvětlením o cookies. Cookies jsou malé textové soubory, které se prohlížením našich stránek ukládají do vašeho počítače nebo mobilního zařízení. Některé umožňují například ukládání vašeho nastavení nebo pro měření návštěvnosti našich stránek, jiné sdílíme s našimi partnery z oblasti marketingu a sociálních médií. Aby vše fungovalo správně a podle vašich představ, potřebujeme váš souhlas se zpracováním těchto souborů. Svůj souhlas můžete kdykoli změnit.
Další informace o souborech cookies a jak je zpracováváme naleznete na stránce zásady cookies.
13. Ochrana autorských práv
Veškerý obsah webových stránek (texty, fotografie, obrázky, loga a další) je chráněn autorským zákonem. Kopírování, šíření nebo další zpřístupňování obsahu těchto stránek, a to jakýmkoli způsobem, je bez předchozího souhlasu prodávajícího či držitele autorských práv zakázáno.
Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.
Prodávající jako držitel autorských práv má zejména právo domáhat se, aby bylo od zásahů do jeho autorských práv upuštěno, a požadovat stažení neoprávněných kopií chráněného obsahu.
14. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), si hradí kupující sám.
Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím probíhá v písemné formě, a to buď zasláním e-mailem nebo doporučeně poštou. Z naší strany Vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce.
15. Odmítnutí odpovědnosti
Snažíme se udržovat jakoukoliv část našich webových stránek a to hlavně popisy, parametry a fotografie vyobrazených produktů aktuální a přesné. Pokud se přesto setkáte s nějakou nepřesností, můžete nám napsat na e-mail: info@superkancl.cz. Pomůže nám, pokud uvedete, kde na webu se tato informace nachází. My se na to podíváme a co nejrychleji opravíme.
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv a bez předchozího upozornění změnit produkty či služby popsané na těchto stránkách. Některé informace na webových stránkach prodávajícího jsou zčásti přebírané od třetích stran a můžou obsahovat věcné nepřesnosti a chyby.
Informace uvedené u výrobků nelze interpretovat jako prohlášení o vhodnosti výrobků pro daný účel, v případě pochybností nás kontaktujte.
Prodávající nezodpovídá za nepřesnosti nebo neúplnosti ani za nepřesnosti vyplývající z problémů způsobenými použitím informací z internetu, za obsah webových stránek, na které nebo ze kterých je vytvořen hypertextový nebo jiný odkaz, včetně přerušení činnosti a dalších škod. Na produkty nebo služby nabízené třetími stranami se vztahují platné podmínky těchto třetích stran.
Při používání webových formulářů se snažíme omezit počet povinných polí na minimum. Za jakékoli ztráty, které vzniknou v důsledku použití informací poskytnutých prodávajícím nebo jeho jménem prostřednictvím této webové stránky nenese žádnou odpovědnost.
16. Postoupení a započtení pohledávek
Kupující není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu prodávajícího postoupit ani zastavit jakoukoliv pohledávku vůči prodávajícímu vzniklou na základě této smlouvy třetí osobě.
Kupující není oprávněn provést započtení své pohledávky vůči prodávajícímu s pohledávkou prodávajícího vůči kupujícímu.
V případě, že kupující zboží nekupuje v souvislosti s předmětem své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, ustanovení celého tohoto článku se nepoužije.
17. Řešení sporů
Rozhodné právo a soudní příslušnost
Pokud je kupujícím spotřebitel ve smyslu (čl. 1 těchto VOP), platí pro všechny právní vztahy mezi smluvními stranami právo toho státu, ve kterém má kupující obvyklé bydliště, s výjimkou Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží, a místem soudní příslušnosti pro všechny spory vyplývající z této smlouvy je výhradně bydliště kupujícího.
Pokud je kupujícím podnikatel ve smyslu (čl. 1 těchto VOP), platí pro všechny právní vztahy mezi smluvními stranami právo toho státu, ve kterém má prodávající sídlo, s výjimkou Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží, a místem soudní příslušnosti pro všechny spory vyplývající z této smlouvy je výhradně obchodní sídlo prodávajícího.
Alternativní řešení sporů
Případné spory mezi prodávajícím a spotřebitelem vyplývající z uzavřené kupní smlouvy lze řešit i mimosoudní cestou. V takovém případě může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce.
Před přistoupením k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme kupujícímu nejdříve kontaktovat prodávajícího pro vyřešení vzniklé situace.
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím e-mailu: info@superkancl.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
Komise EU nabízí na internetu pod následujícím odkazem platformu pro řešení sporů on-line, ten si můžete zobrazit kliknutím sem ↗̱. Tato platforma slouží jako kontaktní místo pro mimosoudní řešení sporů vzniklých v souvislosti s nakupováním on-line, kterých se účastní spotřebitel.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.
18. Doručování
Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně; a to elektronickou poštou nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty jím uvedenou.
Zpráva je doručena:
-
v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí, je-li toto přijetí potvrzeno elektronicky odesílateli adresátem;
-
v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb platí, že zpráva je doručena nejpozději třetím pracovním dnem po odeslání, a to včetně odepření převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít;
-
prostřednictvím sms, okamžikem dodání potvrzení o přijetí zprávy adresáta na telefon odesílatele;
-
prostřednictvím datové schránky okamžikem přihlášení oprávněné osoby do datové schránky, nejpozději však desátým dnem po dodání do datové schránky druhé smluvní strany.
19. Závěrečná ustanovení
K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona.
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka kupujícího je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a reklamační řád.
Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné od 23. 9. 2024 a ruší platnost předchozích všeobecných obchodních podmínek.